REFERENCES

REFERENCES

  1. Алмазова Н.И. Academic Writing. Учебно-методические рекомендации для магистрантов и аспирантов: учебно-методические материалы / Н. И. Алмазова; Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. – Спб, 2019: Режим доступа – <URL:http://elib.spbstu.ru/dl/2/s19-124.pdf>.
  2. Turner S. How to Choose Between PR & Advertising (http://www.aboutpublicrelations.net/ucturner2.htm)
  3. Achilov N. Advertising and Public Relations: Challenges and Implications, 2016 (https://www.researchgate.net/publication/311442650_Advertising_and_Public_Relations_Challenges_and_Implications)
  4. Erhard K. Valentin Away With SWOT Analysis:Use Defensive/Offensive Evaluation Instead, 2005 (https://repiev.ru/doc/Away-With-SWOT-Analisis.pdf)
  5. Ponto J. Understanding and Evaluating Survey Research, 2015 (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4601897/ )
  6. Michaelson D. Evaluating Efficacy in Public Relations/Corporate Communication Programming: Towards Establishing Standards of Campaign Performance, 2012 (https://prjournal.instituteforpr.org/wp-content/uploads/2012Michaelson.pdf )
  7. Longman Dictionary of Contemporary English. The living dictionary, 2007.
  8. Stephen Bailey. Academic Writing. A handbook for International students. 3-rd Edition, 2011.
  9. Style Guide. Modern Humanities Research Association, 2013.-www.style.mhra.org.uk
  10. Английский язык. Практический курс для магистрантов технического профиля: учеб. пособие / Н.И. Алмазова [и др.]; под ред. Акоповой М.А. – СПб.: Изд-во Политехн. ун-та, 2013. – 290 с.
  11. Н.К.Рябцева. Руководство по научному изложению. Словарь оборотов и сочетаемости общенаучной лексики.-М., Изд-во «Флинта», Изд-во «Наука», 1999г.
  12. Alice Oshima, Ann Hogue.Writing Academic English. Fourth Edition.-USA,2009.-337 pp.
Последнее изменение: Четверг, 9 апреля 2020, 23:14